Ads 468x60px

środa, 29 sierpnia 2012

Piosenka...

Tą piosenką zająłem się na poważnie. Nie wrzucę wam tekstu bo chcę ją nagrać. Z tym, że jest problem, napisałem tekst, wszyscy gratulują mi świetnego tekstu, tylko, że uciekłem się po pomoc w produkcji podkładu do profesjonalnego producenta muzycznego, ale to drogie do takiego tekstu zrobić podkład, a ja pieniędzy nie mam i ogólnie zawsze byłem biedny. Za darmo nie zrobi nikt... Pieprzeni biznesmeni liczą tylko kasę, tak naprawdę oni nie kochają muzyki, a ja tak, nie mogę z kimś takim nawet pisać...
Tak czy inaczej dam sobie radę, bo chodzi o zamiłowanie, a słyszałem kiedyś jak się czegoś chce bardzo i się do tego dąży, to się to osiągnie.
Trzymajcie się, dzięki za czytanie mojego bloga.
Nie dostaję za to kasy i nie chcę dostawać, bo nie jestem tacy jak Ci "producenci".

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
rEkLaMa TwOjEgO bLoGa Zareklamuj bloga!