Ads 468x60px

niedziela, 19 sierpnia 2012

Powrót !

Nie mogłem pisać przez dość długi okres 3 miesięcy, ale powiem wam co się działo przez tan czas.
Po pierwsze doznałem lekkiej kontuzji przez którą nie mogłem tańczyć byłem załamany...
Lecz moja przyjaciółka Paula postawiłą mnie na nogi, lubię z nią pisać, jeszcze nigdy nie widziałem nikogo kto by miał tyle wiary we mnie, to co robię. Nawet ja jej tyle nie mam. Po drugie jak każdy wie staram się o kontrakt z wytwórnią płytową, ale potrzebne mi demo. Co to demo ? To próbka wokalnych możliwości i umiejętności, nie tylko wokalnych, mogą być to też beaty, jeśli chcesz zostać producentem, ale tak mniej więcej to jest DEMO :). W czym więc problem ? Potrzebny jest mi dobry mikrofon wokalny, ale nie mam ani jego, ani pieniędzy na niego... Dlaczego to życie musi się tak komplikować ? ;(
Po trzecie niestety nie spotkamy się z dziewczyną...

Dlatego jak widzicie kolejną ważną dla mnie osobą jest dla mnie Paula...
Chciałbym jej serdecznie podziękować !!!
Napisałem piosenkę, z dedykacją dla niej, mam nadzieję, że wam się spodoba :) (Tak, jak chcecie ją usłyszeć to też trzeba ten mikrofon ;p)




It was two mounths ago
When we were together
I just felt better
But now I can't even see you
I haven't news about you
Bless day when I caught you
Fuck day when I lost you

My heart is so lonely
But I can survive if
You come back to me
Coz I really wanna be your
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boyfriend

I said "the sky's the limit"
But mine limit is you girl
You was my way to happiness
But you made mess in my life
I'd like to hurt myself by knife
Coz I can't live with or without you
You really broke my heart

My heart is so lonely
But I can survive if
You come back to me
Coz I really wanna be your
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boyfriend

I don't want to party (party)
I don't want another shawty
I don't want touch her body
I don't like girls which are naughty
I want you to come back to me babe
Only one thing is rest of me
You, so please come back to me

My heart is so lonely
But I can survive if
You come back to me
Coz I really wanna be your
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boy,
Boy-bo-bo-bo-bo-boyfriend
(Your boyfriend)
(Your boyfriend)
Boy-bo-bo-bo-bo-boyfriend
Yeah, I really want to be your
Boy-bo-bo-bo-bo-boyfriend



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
rEkLaMa TwOjEgO bLoGa Zareklamuj bloga!